Original title:
Marketingová komunikace realitní kanceláře
Translated title:
Marketing Communication of a Real Estate Agency
Authors:
Tomášková, Lenka ; Matras, Tomáš (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy z marketingu a marketingové komunikace. Praktická část obsahuje základní informace o realitní kanceláři Lotos Reality a dále obsahuje analýzu marketingové komunikace firmy. Za pomoci dotazníkového šetření jsou v závěru práce shrnuty návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
The diploma thesis deals with analysis of marketing communication. The theoretical part presents basic marketing and marketing communication terms. The practical part contains basic information on the reality estate office Lotos Reality. Next, it analyses the marketing communication of this specific company. By the means of questionnaire survey the proposals to improve the marketing communication were worked out and they are summarized in the conclusion
Keywords:
advertising; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/36119