Název: Uplatnění neuromarketingu při vyhodnocování chování spotřebitelů
Překlad názvu: Applying of the Neuromarketing in Customer Behaviour Analysis
Autoři: Doležel, Libor ; MBA, Michael Hanzelka, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: asociace; biometrická měření; IAT; implicitní asociační test; Neuromarketing; neurometrická měření; reakční časy; značky; associations; biometric measures; brands; IAT; implicit association test; Neuromarketing; neurometric measures; response times

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31156

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-584399


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet