Original title: Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Translated title: Proposal of the Partial Strategy for Promotion of E-shop of the Company
Authors: Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (referee) ; Luhan, Jan (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: bounce rate; conversion rate; copywriting; e-commerce; e-shop; Google Analytics; heat map; internet marketing; keyword analysis; keywords; microsite; pay per click; PPC commercial; search engine optimization; SEO; SWOT analysis; traffic; web analytics; analýza klíčových slov; copywriting; e-commerce; e-shop; elektronický obchod; Google Analytics; heat mapa; internetový marketing; klíčová slova; konverzní poměr; mikrostránky; míra okamžitého opuštění; návštěvnost; optimalizace pro vyhledávače; platba za proklik; PPC reklama; SEO; SWOT analýza; teplotní mapa; webová analytika

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/33554

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-583963


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share