Název:
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Strategic Management of E-commerce Company
Autoři:
Tomášková, Lenka ; Ing.Jan Seman (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem diplomové práce je návrh vhodné strategie na zefektivnění prodeje seznamovacích zájezdů přes internetové stránky společnosti CA PeLe s.r.o.. V teoretické části se zabývám samotnou definicí elektronického obchodování a internetového marketingu. V analytické části jsem popsala marketingový mix firmy a zanalyzovala konkurenci cestovní a seznamovací agentury. Na základě získaných poznatků jsem navrhla vhodné řešení elektronického obchodování a vhodnou internetovou propagaci.
The main goal of this diploma thesis is to design appropriate strategies to increase the marketing efficiency of dating tours via the website of the CA Pele Ltd. company. The theoretical part deals with the very definition of e-commerce and internet marketing. In the analytical part, I describe the marketing mix of the company and analyze the competition such as travel and dating agencies. Based on these findings, I propose appropriate solutions for e-commerce and adequate internet advertising.
Klíčová slova:
elektronické podnikání; Elektronický obchod; internet; marketing; strategie elektronického obchodu; e-business; E-commerce; e-commerce strategy; internet; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21158