Název: Marketingová strategie podniku
Překlad názvu: Company Marketing Strategy
Autoři: Kovácsová, Lucie ; Mach, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingového prostředí; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; MBQ-Mikulov; marketing; marketing communication; marketing environment analysis; marketing mix; marketing research; marketing strategy; MBQ-Mikulov

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59467

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-583718


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet