Název:
Systém pro společnost zabývající se telefonováním
Překlad názvu:
System for Company Dealing with Telephoning
Autoři:
Huvar, Michal ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit systém pro společnost zabývající se telefonováním, který co nejvíce usnadní a automatizuje práci jejích zaměstnanců. Systém bude splňovat požadavky na moderní informační systém takovéto společnosti a bude propojen s telefonní ústřednou, ze které bude získávat informace o všech provedených hovorech včetně jejich hlasových záznamů. Práce je zaměřena na použití moderních kvalitních technologií a jejich integraci do jednoho systému. První část práce bude podrobně popisovat požadavky na tento systém a následné vytvoření návrhu. V druhé části budou uvedeny použité technologie a implementace jednotlivých částí včetně konfigurace a propojení s telefonní ústřednou. Nebude zde také chybět popis procesu měření výkonnosti a následné optimalizace kritických částí, u kterých je požadován vysoký výkon.
The purpose of this master's thesis is to design and create system for company dealing with telephoning, which will simplify and automate the work of their employees as much as possible. System will meet the requirements on modern information system of telemarketing company and will be connected to telephone private branch exchange, from which it will be getting information about all phone calls including their voice records. The work is focused on usage of modern quality technologies and their integration into one system. First part of this work will closely describe requirements on this system and resulting creation of design. In the second part there will be presented used technologies and implementation of particular sections including configuration and connection with telephone private branch exchange. There will be also description of performance measurement process and resulting optimalization of critical sections in which high performance is required.
Klíčová slova:
aplikační rámec Spring; Asterisk; CDR; databáze; DWR; Hibernate; informační systém; Java EE; Javascript; PostgreSQL; Spring Web MVC; SQL; telemarketing; UML; Asterisk; CDR; database; DWR; Hibernate; information system; Java EE; Javascript; PostgreSQL; Spring Framework; Spring Web MVC; SQL; telemarketing; UML
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/187620