Název:
Marketingová komunikace
Překlad názvu:
Marketing Communication
Autoři:
Janeček, Michael ; Leitlová, Veronika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti M&M finance company s. r. o. a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a objasňuje pojmy marketingové komunikace. V praktické části se nachází analýzy společnosti a vlastní průzkum, což vede návrhům na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
The bachelor´s thesis focuses on a marketing communication of the M&M finance company s. r. o. and it is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is based on specialized literature and clarifies the terms of marketing communication. In the practical part there are an analysis of the company and own survey. It leads to suggestions for improvement marketing communication.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingové prostředí; marketingový mix; communication mix; marketing; marketing communication; marketing environment; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178553