Název:
Komunikační mix společnosti CDC Data s.r.o.
Překlad názvu:
Communication Mix of Company CDC Data s.r.o.
Autoři:
Jíšová, Michaela ; Strapinová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem, který je sestaven pro firmu CDC Data s.r.o. Tato firma provozuje servis a prodej výpočetní techniky a služby s nimi spojené. Práce analyzuje komunikační mix firmy, firmu samotnou a zkoumat okolí firmy a nakonec navrhne zlepšení použití nástrojů komunikačního mixu.
This bachelor thesis analyzes the comunicate mix of company CDC Data s.r.o. This company operates with services and sale of computational technique. Thesis also analyzes proccesses inside the company and examines environs of company. Then thesis propose improvement using instruments of comunication mix.
Klíčová slova:
komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; osobní prodej; propagace; reklama; servis výpočetní techniky.; comunication mix; comunication strategies; Marketing; personal sale; promotion; publicity; service computantional technicalities.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41463