Název: Návrh marketingové strategie firmy
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Company
Autoři: Pfefferová, Zuzana ; Smolíková, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza PESTLE; marketingová strategie; marketingový mix; model faktorů konkurenčního prostředí v odvětví podle Portera; SWOT analýza; Marketing mix; marketing strategy; Pestle analysis; Porter model of elements; Swot analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34356

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-582186


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet