Název: Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu: The Marketing Mix Proposal in the Company
Autoři: Kaňa, Vojtěch ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník.; Marketing; marketingový mix; Porterův model konkurenčního prostředí; SLEPT analýza; sportovní klub; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; Porter’s competitive forces model; questionnaire.; SLEPT analysis; sports club; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39907

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-581896


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet