Název:
Tvorba strategie pro online marketingovou komunikaci ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Proposal of a Strategy for Online Marketing Communication in a Selected Company
Autoři:
Krbec, Michal ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Náplní níže sepsané diplomové práce je návrh marketingové strategie v online prostředí pro pobočku společnosti OK For You a.s. ve Svitavách, která se věnuje oblasti finančního poradenství pro fyzické osoby. Práce je svou strukturou dělena na tři hlavní části. První část poskytuje nezbytný teoretický základ spojený s problematikou této práce spolu s nezbytnými pojmy a metodami, které jsou dále v práci použity. Druhou částí je analýza samotné pobočky společnosti spolu s její klientelou. Třetí část vycházejíc z části analytické předkládá konkrétní podobu online marketingové strategie spolu s návrhy na její úspěšné naplnění. Součástí této třetí části práce je také ekonomické zhodnocení, plán pro realizaci návrhů i analýza rizik spolu s návrhem pro minimalizaci dopadů z nich plynoucích.
The content of the diploma thesis written below is the design of a marketing strategy in an online environment for the branch of OK For You a.s. in Svitavy, which deals with financial consulting for natural persons. The structure of the work is divided into three main parts. The first part provides the necessary theoretical basis associated with the issues of this work, along with the necessary concepts and methods that are used in the work. The second part is an analysis of the company's branch itself together with its clientele. The third part, based on the analytical part, presents a concrete form of online marketing strategy together with proposals for its successful implementation. Part of this third part of the work is also an economic evaluation, a plan for the implementation of proposals and risk analysis, along with a proposal to minimize the impacts arising from them.
Klíčová slova:
finanční poradenství; komunikační strategie; marketing; marketingová strategie; online marketing; communication strategy; financial consulting; marketing; marketing strategy; online marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205075