Název: Model elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: Concept of e-commerce for company
Autoři: Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Elektronická tržiště; Elektronické nakupování; Internetový obchod; Marketing; Nakupování na internetu; Počátky internetu; Zákazník; Customer; E-business; Electronic shopping; Internet shop; Internet shopping; Marketing; Origins of internet

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6180

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-581656


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet