Original title:
Model elektronického obchodu firmy
Translated title:
Concept of e-commerce for company
Authors:
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Thesis is describing and analyzing company Nexx, spol.s.r.o. Thesis contains proposal of problem solving consequential on analyze, which conduces to improvement of company's future position on HW market. Proposal realization e-shop will conduce to better quality of offered services and e-shop
Keywords:
Customer; E-business; Electronic shopping; Internet shop; Internet shopping; Marketing; Origins of internet; Elektronická tržiště; Elektronické nakupování; Internetový obchod; Marketing; Nakupování na internetu; Počátky internetu; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6180