Original title:
Spokojenost zákazníků fitness centra a návrhy na její zvýšení
Translated title:
Fitness Center's Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Authors:
Bradáčová, Nikola ; Chlebovský, Vít (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků fitness centra fit4all CENTRUM, s.r.o. a navrhuje opatření vedoucí k její zvýšení. První část této práce je zaměřena na objasnění základních teoretických pojmů, následuje charakteristika společnosti a analýza prostředí společnosti. Součástí analytické části je také dotazníkové šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků analýz jsou v poslední části práce navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků s nabídkou sálových lekcí ve fitness centru.
The master thesis deals with customer satisfaction analysis of the company fit4all CENTRUM, Ltd., and proposes measures to increase it. The first part of this thesis is focused on explaining the basic theoretical concepts, charakteristics of the company follows and also analysis of company‘s background. Analytical part contains also questionnaire survey and SWOT analysis. Based on the results of the analysis, recommendations are proposed in the last part of this thesis, it should increase customer satisfaction with the offer of indoor lessons in the fitness center.
Keywords:
customer; customer satisfaction; fitness; marketing; questionnaire survey; dotazníkové šetření; fitness; marketing; spokojenost zákazníků; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81475