Original title:
Návrh marketingového plánu
Translated title:
Proposal of Marketing Plan
Authors:
Fialková, Lenka ; Nováková, Kateřina (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh marketingového plánu“ je analýza současného stavu marketingového plánu svatebního studia Mia Design a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola je zaměřena na analýzu podniku. Jsou zde popsány metody využívané v marketingovém výzkumu. Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu. Dochází zde ke zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu, též přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
The theme of my Bachelor Thesis called “Proposal of New Marketing Plan” is the analysis of current condition of marketing plan in wedding studio Mia Design and proposal of changes at its enhancement. The first chapter deals with company analysis. There are methods which are used for Marketing Investigation. Second chapter aims at describing the company and individual features of marketing mix. It also evaluates the insufficiency in the current marketing mix. Last chapter is concentrates on the proposal of changes at current marketing mix enhancement and also to contributions and costs of the proposed solution.
Keywords:
company analysis; company strategy.; Marketing plan; place; price; product; promotion; analýza podniku; cena; distribuce; Marketingový plán; podniková strategie.; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4944