Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Kosová, Tereza ; Semorád, Aleš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci brněnské kavárny Café Fresh. V teoretické části práce jsou definovány základní marketingové pojmy a metody, které jsou následně uplatněny v části analytické. Analytická část se dále zaobírá základními informacemi o podniku a vyhodnocením současné situace. Na základě výstupů z jednotlivých analýz a dotazníkového šetření jsou v praktické části předloženy návrhy na zlepšení současné on-line marketingové komunikace včetně uvedení možných přínosů pro podnik.
Bachelor thesis is focused on online marketing communication of coffee house Café Fresh in Brno. In theoretical part of the thesis fundamental concepts and methods of marketing are defined, these are later applied in analytical part of the thesis. Analytical part of the thesis further examines basic information about the business and evaluates current situation. In practical part of the thesis, based on outputs of the individual analytical methods proposals are made to improve the current online marketing communication. Descriptions of possible benefits gained from proposals are included.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; on-line marketing; SWOT analýza; communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; on-line marketing; questionnaire survey; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208037