Název: On-line marketingová komunikace
Překlad názvu: On-line marketing communication
Autoři: Kosová, Tereza ; Semorád, Aleš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; on-line marketing; SWOT analýza; communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; on-line marketing; questionnaire survey; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208037

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-581315


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet