Název:
Umělá inteligence pro strategické hry
Překlad názvu:
Artificial Intelligence for Strategy Games
Autoři:
Ščevik, Ľuboš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Táto bakalárska práca sa zaoberá umelou inteligenciou pre strategické hry v reálnom čase. Pri tvorbe umelej inteligencie sa využila metóda Monte Carlo. Hra, spolu s umelou inteligenciou, bola vytvorená v hernom engine Unity.
This bachelor thesis deals with artificial intelligence in real-time strategy games. The Monte Carlo method was used in the creation of artificial intelligence. The game, along with artificial intelligence, was made using the Unity game engine.
Klíčová slova:
Lanchester; Lanchesterovo mocninové pravidlo; Minmax; Monte Carlo; Strategická hra v reálnom čase; Umelá inteligencia; Unity; Artificial intelligence; Lanchester; Lanchester Square Law; Minmax; Monte Carlo; Real-Time strategic game; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207411