Original title:
Marketingový mix společnosti Fabricland
Translated title:
Marketing Mix of Company Fabricland
Authors:
Směřičková, Michaela ; Wolfová, Kateřina (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti Michaela Směřičková (Fabricland). V teoretické části se věnuji teoretickým východiskům marketingového mixu, především marketingového mixu služeb. V praktické části jsem provedla podrobnou analýzu marketingového mixu vybrané společnosti a také poskytla návrh na účinnou propagaci jejich produktů a celkového marketingového mixu. To by mělo firmě přinést lepší pozici na trhu, zvýšení zisku a vyšší spokojenost zákazníků. Společnost podniká v oblasti krejčovství.
This bachelor thesis is concentrated on the marketing mix of Michaela Směřičková (Fabricland) company. In the theoretical part I focused on theoretical foundation of marketing mix, primarily of the services of marketing mix. In the practical part I carried out a detailed analysis of the marketing mix in the chosen company and I also provide a proposition for increasing the efficiency of promotion of their products and of the total marketing mix. This should bring an improvement in the market position, increase of profits and higher satisfaction of customers. The company does business in the tailoring sector.
Keywords:
demand; distribution; Marketing; marketing mix; price; product; promotion; service; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; potřeba; produkt; propagace; služba
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61407