Original title:
Marketingový mix podniku
Translated title:
Marketing Mix of the Company
Authors:
Grůzová, Beata ; Škodová, Gabriela (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového mixu podniku. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první teoretické části je definován pojem marketing a marketingový mix. Poznatky z teoretické části budou použity při analýze současného stavu marketingového mixu konkrétní společnosti Jezdecké potřeby Kalenda. Na základě provedených analýz v závěru budou navrhnuty vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu podniku.
The bachelor´s thesis deals with marketing mix of a specific company. In the first, theoretical part are defined the concepts od marketing and marketing mix. The knowledge from the teoretical part is then used to analyze the current state of marketing mix od the company Jezdecké potřeby Kalenda. Based on the results of the analyzes, recommendations are proposed for adjusting the marketing mix.
Keywords:
4P; distribution; Marketing; marketing mix; price; product; promotion; SWOT analysis; 4P; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178636