Original title:
Analýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BAR
Translated title:
Analysis of Customer Services in TAMTAM BAR
Authors:
Vrabcová, Kateřina ; Nováková, Eliška (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb poskytovaných restauračním zařízením TAMTAM BAR v Kroměříži. V teoretické části je zpracována především problematika marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na představení firmy a následné zpracování a vyhodnocení analýzy spokojenosti zákazníků, které vede k podání návrhů opatření ke zvýšení úrovně analyzovaných služeb.
This bachelor's thesis deals with an analysis of customer services provided by TAMTAM BAR restaurant in Kromeriz. In the theoretical part mainly the issues of marketing research and customer satisfactory are processed. The analytical part is focused on the introduction of the company itself, followed by the evaluation and the analysis of customer satisfaction. As the result this in turn leads to proposal of measures for quality level increase of analyzed services.
Keywords:
customer; evaluation; Marketing; marketing research; questioning; questionnaire; satisfaction; service; SWOT analysis; dotazník; dotazování; hodnocení; Marketing; marketingový výzkum; služba; spokojenost; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61420