Název:
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of a Selected Company
Autoři:
Ježková, Jaroslava ; Bližňákova, Monika (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix společnosti. Práce obsahuje základní teoretické poznatky, dále popisuje vybranou společnost a zahrnuje analýzu současného stavu. Získané výsledky analýzy jsou užity k vytvoření návrhu pro změny v komunikačním mixu společnosti.
This barchelor thesis is focused on communication mix of the company. The thesis contains basic teoreticial findings, describe selected company and current state. The gained results are used to process to createing draft of communication mix of the company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; communication mix; marketing; marketing environment; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66993