Název:
Hodnocení zákazníků metodami umělé inteligence
Překlad názvu:
Customer Analysis by Artificial Intelligence Methods
Autoři:
Butela, Michal ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Tato práce se zabývá hodnocením zákazníků školicího centra. Předmětem zkoumání jsou dotazníky, které vyplňují účastníci po skončení kurzu. Na zpracování jsou použité metody umělé inteligence. Hodnocení spokojenosti s kurzy je dosaženo fuzzy logikou. Shlukování zákazníků dle společných vlastností je dosaženo neuronovými sítěmi. Na konci je vyhodnocení a návrhy na zlepšení ekonomické výkonnosti.
This thesis is focused on learning center customer satisfaction. The object of research is surveys filled by courses' participants. Artificial intelligence methods are used for data processing. The courses' quality measurement is achieved by fuzzy logic. Customer clustering is achieved by neural networks. At the end of document is data evaluation and proposals for economics effectives increase.
Klíčová slova:
customer analysis; fuzzy logic; learning center; neural networks; surveys
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63964