Název:
Konkurenční strategie firmy
Překlad názvu:
Corporate Competitive Strategy
Autoři:
Nagy, Jan ; Půža, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V diplomové práci se snažím o formulaci konkurenční strategie, jež ve firmě doposud chybí, a která by pomohla firmě efektivněji konkurovat a tím si upevnit postavení na trhu.
In this Diploma Thesis I am trying to formulate the competitive strategy which was missing in the company up to now and which could help to compete more effectively and so strengthen its market position.
Klíčová slova:
Konkurence; konkurenční výhoda; marketing; PESTE; Porterův model pěti sil; strategie; SWOT; Competition; competitive advantage; marketing; PESTE; Porter's Five Forces Model; strategy; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/618