Original title:
Komunikační strategie podniku
Translated title:
Comunication strategy of company
Authors:
Pokorná, Martina ; Jánošík, Miroslav (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je vytvoření ekonomicky výhodné komunikační strategie, která zvýší pozornost a nejlépe zapůsobí na lidi, čímž se také zlepší postavení společnosti ARAVER CZ na trhu.
The aim of the thesis is to make profitable communication strategies in an economic way. This will increase publicity and take the best effect on people. It will also improve standing of a firm ARAVER CZ on a market.
Keywords:
communication mix; communication strategies; marketing; marketing mix 4P; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingový mix 4P
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7965