Název:
Škola, základ života - Soubor školských staveb v Ostravě na Černé louce
Překlad názvu:
School, the Foundation of Life – a Complex of Educational Buildings in Ostrava, Cerna louka
Autoři:
Dufková, Kateřina ; Müller, Zdeněk (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury
Abstrakt: [cze][eng]
Zadáním mé diplomové práce bylo navrhnutí nového komplexu škol v Ostravě. Místo stavby je umístěno blízko historického centra vedle výstaviště Černá louka. Hlavní ideou bylo navržení pěti různých solitérů, které dohromady tvoří uzavřený blok s vnitroblokem, kde se nachází zahrada. Žáci základní školy se pak během hodin přírodovědy a pěstování budou o tuto zahradu starat a budou zde pěstovat různé rostliny, které pak studenti gymnázia budou během vyučování biologie chodit poznávat. Koplex je rozdělen podle funkcí do pěti různých objektů: mateřská škola, základní škola, gymnázium, jídelna+kuchyně a sportovní areál.
The topic of my diploma thesis is a design of a new complex of schools in Ostrava. The place of this project is located close to a historical centre next an exhibition grounds Černá louka. The main idea is a design of single houses which are created to a closed block with an inner area with large garten. The children from secondary school will during their environment lessons plant various plants and students from the high school will get to know in their biology lessons these plants. The complex is divided by functions to five different houses: kindergarten, primary school with secondary shool, grammer school, kitchen with school canteen and sport complex.
Klíčová slova:
gymnázium; komplex škol; mateřská škola; Ostrava; základní škola; Černá louka; complex of schools; grammer school; kindergarten; Ostrava; primary school; secondary school; Černá louka
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31283