Original title: Palladium - Nakupování bez hranic
Authors: Antušová, Hana ; Boučková, Jana (advisor) ; Jůn, Michal (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: V práci shrnuji vývojové tendence nákupních center v USA a v Evropě, zaměřuji se na vývoj v ČR. Snažím se zmapovat nákupní centra ve středu Prahy, jako potencionální konkurenty Palladia. Zaměřuji se na motivy vzniku, přednosti a řízení nákupních center. Dále se zabývám přímo Palladiem, jeho historií, polohou, architektonickým ztvárněním, designem, řešením jednotlivých pater a společností, která byla jeho investorem. V poslední části analyzuji zahajovací reklamní kampaň a další marketingové aktivity týmu Palladia.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7179

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5796


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share