Název: Palladium - Nakupování bez hranic
Autoři: Antušová, Hana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Jůn, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V práci shrnuji vývojové tendence nákupních center v USA a v Evropě, zaměřuji se na vývoj v ČR. Snažím se zmapovat nákupní centra ve středu Prahy, jako potencionální konkurenty Palladia. Zaměřuji se na motivy vzniku, přednosti a řízení nákupních center. Dále se zabývám přímo Palladiem, jeho historií, polohou, architektonickým ztvárněním, designem, řešením jednotlivých pater a společností, která byla jeho investorem. V poslední části analyzuji zahajovací reklamní kampaň a další marketingové aktivity týmu Palladia.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7179

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5796


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet