Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing strategy proposal
Autoři:
Jánský, Radek ; Kouřil, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce bylo odhalení možných směrů vývoje výrobních a obchodních aktivit divize výroby firmy AZ KLIMA,s.r.o. a navrhnout příslušná opatření. Výchozí situaci firmy popisuje rozsáhlá analytická část. Výstupem je souhrn silných slabých stránek, příležitostí a ohrožení. Návrh samotné strategie je pak prezentován formou rozšířeného marketingového mixu. Důraz je kladen především na výrobkovou oblast. Jsou zmíněny technologické i organizační dopady zahájení výroby šroubovaného potrubí, svařovaného potrubí, spirálně vinutého potrubí a koncových desek. Dále jsou navrženy metody hledání úspor ve výrobním procesu, tržní zacílení a personální dopady. V závěru je naznačen časový harmonogram implementace navržené strategie, kontrola realizovatelnosti a zhodnocení očekávaných přínosů.
The goal of this Diploma Thesis was the detection of the potential trends of manufactural and business activities in manufactural division AZ KLIMA, Ltd and to suggest the appropriate measures .The starting situation of this company is described in an extensive analytical part. The output is a summary of its strenghts and weakness aspects, opportunities and threats. The suggest of strategy is presented by an extended marketing mix. The emphasis is placed first of all on product sphere. There are mentioned technological and organisational impacts of commencement of production of bolting and welding ducts, spiral tubes and ending distribution elements. Afterwards there are suggested methods of economy in manufactural process, market targeting and personal impacts. At the end there are outlined the time-dependent implementation harmonogram of suggested strategy, feasibility control and evaluation of expected benefits.
Klíčová slova:
AZ Klima; GE matice; marketing; marketingový mix; Porterova analýza; potrubí; SLEPT; strategie; SWOT; vzduchotechnika; air conditioning; AZ KLIMA; duct; GE matrix; marketing; marketing mix.; Porter analysis; SLEPT; strategy; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3732