Název:
Řízení vztahů se zákazníky v obchodní firmě
Překlad názvu:
Customer Relationship Management
Autoři:
Oškrdová, Petra ; Cichra, Rostislav (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a analýzou nového databázového softwaru pomocí CRM systému pro již existující zahraniční firmu, která má svoji pobočku v České republice. Ve firmě je současný databázový systém nedostačující. Je potřeba navrhnout nový, se kterým se bude pracovat mnohem efektivněji.
This diploma thesis is concerned with proposal and analysis new database software helping by CRM system for already exists foreign company, which has own branch office in Czech Republic. There is current database system deficient in the company. There is necessary to propose the new software, which will be operating more effectively.
Klíčová slova:
CRM (Customer Relationship Management); databáze; IT (informační technologie); Siebel Systems; software; zákazník; CRM (Customer Relationship Management); customer; database; IT(information technology); Siebel Systems; software
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28114