Original title:
Řízení vztahů se zákazníky v obchodní firmě
Translated title:
Customer Relationship Management
Authors:
Oškrdová, Petra ; Cichra, Rostislav (referee) ; Videcká, Zdeňka (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a analýzou nového databázového softwaru pomocí CRM systému pro již existující zahraniční firmu, která má svoji pobočku v České republice. Ve firmě je současný databázový systém nedostačující. Je potřeba navrhnout nový, se kterým se bude pracovat mnohem efektivněji.
This diploma thesis is concerned with proposal and analysis new database software helping by CRM system for already exists foreign company, which has own branch office in Czech Republic. There is current database system deficient in the company. There is necessary to propose the new software, which will be operating more effectively.
Keywords:
CRM (Customer Relationship Management); customer; database; IT(information technology); Siebel Systems; software; CRM (Customer Relationship Management); databáze; IT (informační technologie); Siebel Systems; software; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/28114