Název: Marketingová strategie vybrané firmy se zahraničními produkty na českém trhu
Překlad názvu: Marketing Strategy of Chosen Company with Foreign Products in the Czech Market
Autoři: Nosálková, Kateřina ; Nosálek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: benchmarking; communication mix; Marketing strategy (communication); PESTLE analysis; SWOT analysis; benchmarking; komunikační mix; Marketingová strategie (komunikace); PESTLE analýza; SWOT analýza

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85310

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-579084


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet