Název:
Základní aspekty při hodnocení značky podniku
Překlad názvu:
Basic aspects of the brand evaluation
Autoři:
Horváth, Martin ; Richter, Vít (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou metód ocenenia Goodwill stavebného podniku. Popisuje správanie zákazníkov na stavebnom trhu, navrhuje zlepšenia marketingovej komunikácie pre vybranú spoločnosť a hodnotí metódy používané pre stanovenie Goodwill firmy. Slúži k pochopeniu potreby marketingových stratégii manažmentom firiem pre udržanie konkurencie schopnosti.
This bachelor thesis main focus area is the method of evaluating the construction company Goodwill. It describes the behaviour of customers in the construction market, suggests improvements in marketing communication for the selected company and evaluates the methods used to determine the goodwill of the company. It is used to understand the needs of marketing strategies by company management to maintain competition.
Klíčová slova:
Goodwill; Marketing; marketing v staviteľstve; marketingová komunikácia; marketingové stratégie; sociálne siete; Goodwill; Marketing; marketing communication; marketing in civil engineering; marketing strategy; social network
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/190906