Název:
Procedurální generování měst
Překlad názvu:
Procedural Generation of Cities
Autoři:
Bílý, Kristián ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jejím cílem je navrhnout, implementovat a otestovat aplikaci schopnou vygenerovat město v uživateli zvoleném terénu. Práce využívá L-Systémy pro generování sítě cest. Klade důraz na pestrost modelů budov. Výsledná aplikace je schopna generovat město a patřičně reagovat na uživatelské vstupy, jenž je základní struktura města a terén.
Bachelor thesis is about procedural city generation. It's goal is to design, implement and test application, that is capable of city generation in user's terrain. The work uses L-Systems for generating road network. It also focuses on variation of building models. Final application is capable of city generation. Application properly reacts to user's input. User's input is basic city structure and terrain.
Klíčová slova:
C++; L-Systémy; OpenGL; procedurální generování; procedurální generování budov; procedurální generování měst; C++; L-Systems; OpenGL; procedural building generation; procedural city generation; procedural generation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180307