Original title:
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Translated title:
Marketing Communication in the Field of the Atopic Cosmetics
Authors:
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
This bachelor´s thesis deals with tools of marketing and marketing mix. The first part is focused on the theoretical and general concept of marketing and marketing mix, but also on concept of communication mixwhere are the individual instruments explained. In the second part of thesisis realized the market survey of products and there are recommended suggestions for improving the communication of the company with customers.
Keywords:
advertisement; communication mix; instumentals of communication mix; market research; marketing; marketing communication; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; nástroje komunikačního mixu; průzkum trhu; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178681