Original title:
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix in the Selected Company
Authors:
Matoušková, Petra ; Skálová, Martina (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro mnou vybraný podnik NOVAline, s. r. o., který provozuje kamennou prodejnu i e-shop, a který se hlavně zaměřuje na prodej dekorací a nábytku. Obsahuje podrobnou analýza současného stavu, stanovení možných nedostatků a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Nový komunikační mix by měl vylepšit postavení na trhu a přilákat nové zákazníky. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikace.
The subject and scope of my thesis is proposal of a communication mix for the shop and e-shop, which mainly operates is the current state analysis of a company in order to discover its core problems, which could be remedied by otimizing the current or drawing up a new marketing communication mix. The theoretical part of the thesis deals with basic marketing terminology.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing communication; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82894