Název:
Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit
Překlad názvu:
Adaptation of Company Strategy and Change of Business Activities
Autoři:
Válek, Lubor ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Dvořák, Luboš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce, která nese název „Adaptace firemní strategie a změna obchodních aktivit“ pojednává o výrobní firmě – tiskárně. Práce pojednává o teoretické, ale i praktické stránce obchodních strategií s důrazem na vytvoření obchodní strategie. Teoretická část je zaměřena na obecné popisy a postupy metod používaných při tvorbě strategie firmy. Praktická část je zaměřena na firmu TISKÁRNA (z důvodu ochrany obchodních dat, není firma dále konkretizována a je v praktické části uváděna jako TISKÁRNA), kde byly provedeny obchodní a strategické analýzy. Výsledky odhadů a analýz nastiňují možné návrhy na investice, změny a na možnosti získání nových obchodních příležitostí.
Diploma thesis named „Adaptation of a corporate strategy and transformation of commercial activities” is focused on a manufacturing company – printing house. The thesis discusses theoretically as well as practically corporate strategies with an accent on formulation of a business strategy. The theoretical part focuses on a general description of procedures and methods used to create a corporate strategy. The practical part focuses on a company called PRINTING HOUSE (in order to protect business data of the company, it is not specified further and is called the PRINTING HOUSE in the practical part of the thesis), where business and strategic analyses were performed. The outcome of assessments and analyses outline potential investment projects, transformations and also presents a feasibility of acquisition of new business opportunities.
Klíčová slova:
obchodní strategie; Porterův model konkurenčních sil; SLEPT analýza; strategická analýza; strategické řízení; Strategie; SWOT analýza; analýza; business strategy; Porter´s model of competitive environment; SLEPT analysis; strategic analysis; strategic leading; Strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18365