Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka CK Likotour
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction CK Likotour
Autoři:
Koutná, Radka ; Foltýn, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře Likotour. Cílem bylo zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se společností, s jejími službami, vyhodnotit podstatné informace vyplývající z výzkumu a nastínit případné rezervy v závislosti na konkurenčních cestovních kancelářích. K získání potřebných informací jsem využila dotazník. Na základě výsledků výzkumu jsem navrhla vlastní návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
This thesis is focused on the marketing research of customer satisfaction travel agency Likotour. The aim of this work was to find out how much are customers satisfied with this company, with its services. The work should analyze the most important information resulting from the research. It should also sketch pertinent backlog depending on the competitive travel agencies. For the collection of the requisite information I have used questionnaire. On the research basis I have proposed my own suggestions and instructions to increase satisfacion of the customers.
Klíčová slova:
cestovní kancelář Likotour.; dotazník; marketingový mix; Marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; customer satisfaction; marketing mix; Marketing research; questionnaire; SWOT analysis; travel agency Likotour.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18171