Original title:
Marketingová strategie pro firmu OHL ŽS, a.s.
Translated title:
Marketing strategy for company OHL ŽS, Inc.
Authors:
Peterková, Eva ; Filová, Ludmila (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce popisuje vývoj a současný stav ve firmě OHL ŽS, a.s. a je zaměřena na analýzu jejího makroekonomické a mikroekonomické prostředí. Na základě této analýzy navrhuji opatření, která povedou ke splnění požadovaných marketingových cílů.
Master´s thesis describes current economic state of the OHL ŽS, a.s., analyzes the makronomics and mikronomics surrounding. On the basis of this analysis I suggest arrangements that will lead to achieve the required marketing´s targets.
Keywords:
Marketing mix; Marketing strategy; STEP analysis; SWOT analysis; Marketingová strategie; Marketingový mix; STEP analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7032