Název:
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy of Firm Plastika a.s.
Autoři:
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
The topic of this thesis is to increase the competitive position of the firm Plastika a.s. with the help of creation a new marketing strategy for the next period of time. The analysis of the present marketing strategy is the base for it. The first part of this work is based on the theory. The second part introduces the company Plastika a.s.. There is carried out the analysis of the current situation which focuses on its present marketing strategy. The third suggestion part formulates the suggestion of the new marketing strategy for the next period of time which will lead to the improvement of the competitive position of the firm Plastika on the market.
Klíčová slova:
Ansoffova matice.; finanční analýza; firemní strategie; konkurence; Marketing konkurenceschopnosti; marketingová koncepce; marketingové cíle; marketingový proces; Porterův pětifaktorový model konkurence; poslání podniku; SLEPT analýza; SWOT analýza; Ansoff Matrix.; company mission; competition; finance analysis; firm strategy; marketing conception; marketing goals; Marketing of competitiveness; marketing process; Porter five forces analysis; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18420