Název:
Návrh komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix in the Selected Company
Autoři:
Procházková, Aneta ; Velecký, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce navrhuje změny komunikačního mixu vybrané organizace na základě provedených analýz dosavadního komunikačního mixu. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část definuje teoretické pojmy z oblasti marketingu se zaměřením na komunikační mix a několik metod analýzy podniku. V analytické části je daná organizace charakterizována a jsou provedeny jednotlivé analýzy. Návrhová část poté uvádí vlastní návrhy na úpravu komunikačního mixu v této organizaci.
Bachelor thesis proposes changes in communications mix of selected firm based on analysis of current communication mix. Thesis is divided on theoretical, analytical and proposal part. Theoretical part defines theoretical concepts in marketing focusing on communications mix and several analytical methods used for firm analysis. Analytical part consists of firm characterization and analysis execution. Proposal part is focused on proposing changes in communication mix of the selected company.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; communication; communication mix; marketing; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178708