Original title:
Koncepce zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Connex Morava, a.s.
Translated title:
Improvement of Customer Satisfaction in Connex Morava, j.s.c.
Authors:
Hradílková, Hana ; Polednová, Radmila (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou spokojenosti zákazníků. V teoretické rovině provedu rešerši dostupné literatury, na jejíž základě analyzuji situaci ve společnosti Connex Morava, a.s. Analytická část se skládá z popisu marketingových strategií uplatňovaných v této společnosti a průzkumu názorů zákazníku hromadné autobusové dopravy. Na základě těchto podkladů zpracuji doporučení firmě pro zvýšení spokojenosti zákazníků této společnosti.
In my Bachelor´s thesis I am focusing on the satisfaction of customers. First I am working at the theoretical level based on the literature survey. Afterwards it is analyzed in the Connex Morava, a.s. The analytical part consists of the description of marketing strategies asserted in this venture and the customers satisfaction survey. From the point of these materials, there are also processed firm recommendations how to increase the costumers satisfaction of this company.
Keywords:
customer; marketing; research; satisfaction; marketing; průzkum; spokojenost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27776