Název:
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Překlad názvu:
Marketing Utilization in Services
Autoři:
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce na téma:„ Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti PharmaCorp s.r.o., která poskytuje služby v oblasti dodávek specializovaného zdravotnického materiálu do zdravotnických zařízení. V úvodu bakalářské práce bude podrobně vysvětleno teoretické shrnutí marketingových pojmů. Analýzy budou následně vyhodnoceny a navrženy nové návrhy na opatření v podobě marketingového plánu pro rozšíření portfolia prodávaných produktů a prodejní sítě lékáren.
Bachelor thesis on: „Marketing utilization in services“ analyzes internal and external enviroment of the company PharmaCorp s.r.o., which provides services in the area of specialized medical supplies to health facilities. At the beginning of the thesis will be explained the theoretical summary of marketing terms. Analayses will be subsequently evaluated and new proposals designed to measure a marketing plan for extension portfolio of products and the pharmacy sales network.
Klíčová slova:
analýza SMART; marketing; marketingová analýza; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza; marketing; marketing analysis; marketing mix; marketing plan; SMART analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67946