Název:
Marketingové možnosti Internetu
Překlad názvu:
Marketing Options of the Internet
Autoři:
T.Kovács, Gregor ; Tůmová, Miluše (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Práca sa zaoberá súčasnými možnosťami Internet marketingu a možnosťami ich aplikácie pre model www stránok s ciežom zefektívniť jej online marketing, popularitu a zaistiť nárast návštevnosti. Práca rozoberá metódy online marketingovej analýzy a postup pri plánovaní online marketingovej stratégie. Podrobnejšie sa venuje aj oblasti social media marketingu.
The aim of this work is to summarize the current possibilities and used approaches in the field of online marketing, and the possibility of their aplication on selected www pages. The goal is to present an approach for raising the marketing effectives and strength of a web page and increasing so its viewer rate. The work discusses the methods used in the process of online marketing analysis and the planning of online marketing strategies. The work also focuses on the field of social media marketing.
Klíčová slova:
Internet; Internet marketing; Online marketing; SEM; Social media marketing; SOSTAC model
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12238