Název:
Chování zákazníka na trhu s uměním
Překlad názvu:
Customer Behavior in the Art Market
Autoři:
Mičková, Markéta ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá motivacemi subjektů poptávky k nákupu uměleckých děl. První část práce se věnuje teoretickým východiskům problematiky chování spotřebitele a také prostředí trhu s uměním. Druhá polovina práce se zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření, pomocí kterých definuji jednotlivé segmenty zákazníků. V závěru práce předkládám doporučení, která vycházejí z výsledků analýzy. Cílem bakalářské práce „Chování spotřebitele v oblasti uměni“ je na základě analýz vlastností a chování charakterizovat zákazníky/spotřebitele na trhu s uměním a doporučit, jakým způsobem s nimi nejlépe komunikovat a oslovit je.
The thesis deals with the motivation of subjects of demand to purchase works of art. The first part of the thesis deals with the theoretical starting points of consumer behaviour as well as the environment of the art market. The second half of the thesis deals with the analysis of the results from the questionnaire survey, through which I define individual customer segments. At the end of the thesis, I make recommendations based on the results from the analysis. The aim of the bachelor s thesis „Consumer behaviour in the field of art“ is to characterize customers/consumers in the art market and recommend how best to communicate with them and reach them, based on the analysis of demand to purchase works of art.
Klíčová slova:
Chování spotřebitele/zákazníka; marketing; marketingová komunikace; trh s uměním; art market; Consumer / customer behavior; marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200049