Název:
Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Překlad názvu:
Proposal of Changes for Customer Relationship Mamanagement in the Company SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Autoři:
Švandová, Zuzana ; Ing.Vladimír Stojar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářské práce je změna konceptu řízení vztahu se zákazníkem, který společnost SALIX INTERNATIONAL, a. s. doposud praktikovala. Je zjištěno, jakým způsobem lze dosáhnout zlepšení vztahu se zákazníky prostřednictvím zkvalitnění přístupu společnosti (zejména obchodních zástupců) k zákazníkovi. Tato skutečnost bude zjištěna pomocí systému CRM a metodou 360stupňové zpětné vazby. Pozornost bude zaměřena na rozvoj samotných obchodních zástupců, jejich dovedností a znalostí a na rozvoj zákaznického managementu.
The main aim of this thesis is the change in the concept of customer relationship management which the company SALIX INTERNATIONAL, a. s. has been practising. It is found out how it is possible to reach improvemenet in relationship with customers by enhancement of the attitude of the company (primarily selling agents) to a customer. This fact will be found out by CRM system and by 360-degree feedback method. Attention will be focused on selling agents‘ improvement, on their skills and knowledge, or on improvement of customer management.
Klíčová slova:
Management; marketing; obchodní zástupce; systém CRM.; vztah se zákazníkem; zpětná vazba; zákazník; CRM system.; customer; customer relationship; feedback; Management; marketing; salesman
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34068