Název: Marketingové zhodnocení návštěvy Svatého otce Benedikta XVI.
Překlad názvu: Marketing Assessment of Visit of the Holy Father Benedict XVI.
Autoři: Vaculík, Lukáš ; Carda, Jakub (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; marketingový mix; neziskový sektor; návštěva Svatého otce; propagace; public relations; událost; a visit of the Holy Father; communicaton; event; marketing mix; non-profit sector; Public Relations

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7114

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-575057


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet