Název:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Propsal for an Improvement of Customer Satisfaction
Autoři:
Vítková, Markéta ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků se službami poskytování internetového připojení společnosti Infos Art s.r.o. v Prostějově. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části práce je provedena analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Poslední část práce obsahuje návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
This diploma thesis deals with the issue of customer satisfaction with services of providing internet access of Infos Art s.r.o. in Prostějov. The thesis is divided into three main parts. The first part of the thesis is focused on a theoretical basis. The second part of the thesis includes analysis of the company and then customer satisfaction survey. The last part of this thesis includes proposals to improve customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; internetové připojení; marketingový výzkum; zákaznická spokojenost; zákazník; customer; customer satisfaction; internet access; marketing research; questionaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192071