Original title:
Spokojenost zákazníků
Translated title:
Customer Satisfaction
Authors:
Fojtíčková, Petra ; Hlavenková, Magda (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou v oblasti spokojenosti zákazníků restaurace Burgr´s club. Práce obsahuje teoretickou část, ve které popíši pojmy s ní související. V další části budou provedeny analýzy prostředí a bude sestaven dotazník. Na základě získaných a zanalyzovaných dat budou v poslední navrženy vlastní návrhy řešení problému.
The bachelor thesis deals with issues in the area of customer satisfaction of restaurant Burgr's club. The thesis contains a theoretical part describing the terms related to it. In the next part, environmental analyzes will be performed and a questionnaire will be compiled. On the basis of the data obtained and analyzed, the latest solutions for the problem will be proposed.
Keywords:
dotazník; Marketing; Marketingový mix; Spokojenost zákazníků; dotazník; Marketing; Marketingový mix; Spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82763