Original title: Marketingový výzkum vhodnosti aplikování GIS na produkty firmy Geodis Brno
Translated title: Marketing Research of GIS suitability for Geodis Products
Authors: Chmelař, Vladimír ; Staník, Petr (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: geographical data; GIS; market; Marketing; marketing research; product; product research; geografická data; GIS; informace; Marketing; marketingový výzkum; produkt; trh; výrobek; výrobkový výzkum; výzkum trhu

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/5320

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-574473


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share