Název:
Odlišnosti v chování cílových skupin zákazníků a jejich zohlednění v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
Differences in behavior of target groups of customers and their consideration in marketing communication
Autoři:
Trnková, Kristína ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou rôznorodosti a odlišnosti správania zákazníkov na slovenskom a českom trhu a aplikuje teoretické poznatky na konkrétnu automobilovú spoločnosť. Na základe výskumnej metódy, a to vopred naplánovaného interview, analýzy demografického zloženia obyvateľstva a rozboru marketingového mixu, boli vyvodené závery, rozdiely charakteristických vlastností zákazníkov a odlišnosti v konkrétnych nástrojoch marketingovej komunikácie.
This bachelor thesis deals with the problem of diversity and differences of the customers‘ behaviour on Slovak and Czech market and applies theoretical knowledge on a specific automotive company. Based on research method, such as interview planned in advance, analysis of demografic structure of population and marketing mix, conclusions, differences in customer characteristics and in specific tools of marketing communication were deduced.
Klíčová slova:
customer behavior; marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192717